Odpowiedzi

2010-02-10T19:31:07+01:00
Ja rozumiem je tak że np: jeśli ktoś obraża Polskę mam obowiązek ją bronić,mam obchodzić święta Narodowe wywieszać na nie Flagę, zachować spokój i wstać gdy słucham hymnu Narodowego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:32:27+01:00
Swoje obowiązki wobec ojczyzny rozumiem poprzez szacunek do symboli narodowych. powinnam dobrze się uczyć aby w przyszłości godnie reprezentować nasz kraj.