Mein hobby!!
proszę o przetłumaczenie tych zdań ale bez tłumacza :) z góry dzięki dam najj :))

Interesuję się sportem. Najbardziej lubię piłkę nożną i siatkówkę. Moim ulubionym piłkarzem jest Cristiano Ronaldo a siatkarzem Bartosz Kurek. Oglądam różne programy sportowe. Co tydzień kupuję gazetę bravo sport. W zimie lubię jeździć na łyżwach i sankach a latem pływać i jeździć na rowerze. Moim hobby jest także muzyka. Lubię słuchać muzyki pop i rock. Moją ulubioną grupą jest zespół Coldplay a wokalistą Enrique Iglesias. W wolnych chwilach lubię serfować po internecie. Najbardziej lubię wchodzić na portale nasza klasa i youtube. Zawsze w niedzielę po południu lubię oglądać komedie. Mój ulubiony film komediowy to wakacje Jasia Fasoli :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:44:12+01:00
Ich interesse mich uber Sport. Am besten mag ich fuBball und Voliball. Mein lieblings Fussballspieler ist Cristiano Ronaldo und Voliballspieler Bartosz Kurek. Ich kuke meistens Programme an. Wohendlich ich kaufe Bravo Sport. Im Winter ich mag ski laufen und Roden fahren. Im Sommer mag ich Swimmenund fahren Rad. Mein hobby ist auch Muzik. Ich mag pop und rock horen. Mein lieblings Leiter ist Gruppe coldplay und mein lieblings vokalist ist Enrique Igiesias. In mein freizeit mag ich auf Internet surfen. Am besten mag ich nasza klasa und youtube kuken an. Immer am Sontag nachmittags mag ich kommedie anshauen. Mein lieblings kommedie ist Mr.Bien am Sommer
6 3 6
2010-02-10T19:53:05+01:00
Ich bin im Sport interessiert. Ich mag Fußball und Volleball. Maine liblings Fußbalspieler ist Cristiano Ronaldo und Volleballspieler ist Bartosz Kurek. Ich schaue Sportprogramme. Ich kaufe aine Zaitung jade Woche "Bravo Sport". Ich mag den Winter zum Elislaufen und Rodeln, Sommer zum Schwimmen und Rad fahren. Maine Hobby ist Musik. Ich mag Musik pop und rock hören. My Liblingsband ist Coldplay, Sänger ist Enrique Iglesias. In seiner Freizeit im internet surfen. Ich mag Portale "nasza-klasa.pl" und "yotybe.com" Ich sehe Komödien am Sonntag. My favorite comedy mowie ist "Wakacje Jasia Fasoli".
5 1 5