Hej potrzebne mi pilnie zadanie:)) Na teraz:))Napisz tytuly czasopism i gazet ze względu na częstotliwość wydawania: dziennik, tygodnik, dwutygodnki, miesięcznik, dwumiesięcznik, kwartalnik, rocznik.
np.
dziennik: gazeta współczesna itp.

2

Odpowiedzi

2010-02-10T19:43:10+01:00
Dziennik-gazeta wyborcza
tygodnik-tele tydzień
dwutygodnik-bravo
miesiecznik-dziewczyna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:43:37+01:00
Dziennik:
Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna
tygodnik:
Takie Życie, Chwila dla Ciebie, Świat Wiedzy
dwutygodnk:
Magazyn System, Cogito, Komputer Świat
miesięcznik:
Auto Moto, Cztery Kąty, Perspektywy
dwumiesięcznik:
Czas Kultury, Moja ziemia, Przegląd Sejmowy
kwartalnik:
Przegląd Polityczny, Twój Blues, Myśl.pl
rocznik:
Rocznik Przekładoznawczy, Teologia Polityczna, Grunwaldzkie Konteksty