Odpowiedzi

2010-02-10T19:32:17+01:00
Najwyzszy szczyt: Góra Kościuszki
Nizina Amazonki
Himalaje ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:36:44+01:00
Najwyższy szczyt - Góra Kościuszki – 2228 m n.p.m. (Jeśli chodzi o Australie jako państwo, Jeśli o kontynent to - Puncak Jaya 4884 m n.p.m. na Nowej Gwinei)

Największa wyżyna Australii - Wyżyna Zachodnioaustralijska (2/3) powierzchni Australii
Największa nizina - Wielki Basen Artezyjski
Największe góry Australii - Wielkie Góry Wododziałowe
1 1 1
2010-02-10T19:37:00+01:00
Najwyzszy szczyt-Góra Kościuszki-2228
Nawieksze góry-wododziałowe
Największa nizina-środkowo-australijska
największa wyzyna-zachodnioaustralijska