Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T16:47:15+02:00
1cm - 12000
8cm - x

8*12000/1= 96000cm = 960m

Jeśli te zadnie jest poprawnie tu przepisane to wynik jest powyżej. Bo ten jednostajny spadek i różnica wysokości między tymi stacjami jest zbędna.
2009-10-11T16:52:09+02:00
80 mm = 8 cm
1 cm =120m
8* 120m = 960m

Odp Długość kolejki to 960 m
1 1 1
2009-10-11T17:47:51+02:00
80mm=8cm
1cm-12000m
8cm- y
y=96000m
96000m=96km
720m=0,72 km
korzystam z twierdzenia pitogorasa
0,72²km+x²=96²km
x²=9216-0,5184
x²≈9215,48
x≈96
2 1 2