Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:35:08+01:00
Myśle że zenek Wójcik mieszkałby u swojego wujka i wkońcu czuł się bezpiecznie.Korespondował by z Ulą, a na wakacje przyjeżdżałby do swoich kolegów oraz próbował im wynagrodzić to że sie nim opiekowali i to że był dla nich szorstki.Myśle również że po jakims czasie odwiedził też swojego tate i okazalo sie że tata bardzo st esknił sie za Zenkiem a także że rzucił picie a Zenek mieszkał by troche u wujka i troche u taty.


moze byc?
2010-02-10T19:35:57+01:00
Moim zdaniem Zenek Wójcik z powieści Ireny Jurgielewiczowej "Ten Obcy" będzie radził sobie dobrze. Będzie miał dom , rodzinę i bezpieczeństwo którego zawsze mu brakowało. Będzie często spotykał się ze swymi przyjaciółmi , będzie naprawdę szczęśliwy i wesoły. Pozdrawiam;)
2010-02-10T19:36:58+01:00
Zenek w przyszłości zamieszkałby z ojcem.Jego tata chodził by na terapię i już by nie pił i nie bił Zenka.Zenek dalej przyjaźnił by się z przyjaciółmi.W każde wakacje lub we ferie przyjeżdżał by do nich.Wujek Zenka i jego tata spędzali by z nim więcej czasu.Zenek dalej kochałby Ule z wzajemnością.