Odpowiedzi

2010-02-10T19:38:52+01:00
Jest to trudne jak nić ariady
zachowajmy olimpijski spokoj
to jest moja pięta achillesa
2010-02-10T19:38:58+01:00
A. Bardzo grzecznie i cicho
b.droga do wyjscia
c.bardzo czuły punkt
d.ładny i głosny spiew
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:44:18+01:00
W najtrudniejszych chwilach, gdy wydawało się, że wszystko stracone, gdy wszyscy wokół albo wpadali w panikę, albo pogrążali się w zwątpieniu, on potrafił zachować olimpijski spokój i na chłodno kalkulował możliwe rozwiązania.

Ten twój przyjazd po nas to była prawdziwa nić Adrianny.

Matematyka to moja pięta achillesowa.