Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:40:57+01:00
Człowiek niewidzący swoich wad tylko innego człowieka.
A przeciwieństwo to wiadomo:) na odwrót
2 3 2
2010-02-10T19:42:39+01:00
Zarówno drzazga jak i belka w oku przeszkadzają w widzeniu, w postrzeganiu świata. W prawidłowym widzeniu, właściwym postrzeganiu rzeczywistości. Jednak nie w takim samym stopniu, przecież belka jest większa, bardziej przeszkadza i utrudnia życie. A jednak dostrzegam drzazgę, a belki nie widzę. Dlaczego tak jest? Jaka jest przyczyna?
Belka jest w moim oku, a drzazga w oku bliźniego. Abym mógł dostrzec siebie, moje oko, zauważyć przeszkodę w moim życiu, potrzebuję lustra. Czegoś, co umożliwi mi zobaczenie samego siebie i tego, co jest w moim oku. Cudze oko widzę bez dodatkowych pomocy. Łatwiej mi dostrzec najdrobniejszy okruch w oku brata.
Belka przysłania. Widzę, co pragnę widzieć. Wykrzywione widzenie. Pewnych spraw po prostu nie widzę i już.
3 3 3