Odpowiedzi

2010-02-10T19:40:32+01:00
3*4*2+4*5*2+3*5*2=24+40+30=84

;))
Proszę ;*
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:42:45+01:00
Dane:
a=3cm
b=4cm
c=5cm

Pc=2pp+2pary+2pary
Pc=2*(a*b)+2*(a*c)+2*(b*c)
Pc=2*12+2*15+2*20
Pc=24+30+40
Pc=94cm2

Na oklejenie tego prostopadloscianu potrzeba 94cm2 papieru.
1 5 1
2010-02-10T19:43:56+01:00
3cm*4cm=12cm ^ 12*2=24cm^
3cm*5cm=15cm ^ 15*2=30cm^
5cm*4cm=20cm ^ 20*2=40cm^

24cm^+30cm^+40cm^=94cm^ papieru

* mnożenie
^ druga potega (kwadrat)
1 5 1