Odpowiedzi

2010-02-10T19:43:36+01:00
- sympatii
Przez Ciebie nie mogę się skupić. Marzę żebyś była przy mnie 24 godziny na dobę.

- przyjeciela
Nawet nie wiesz jak nudne byłoby moje życie gdyby Ciebie nie było. Dzięki, że jesteś:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:47:35+01:00
Nie liczy się nic prócz Ciebie.
Jesteś gwiazdką na mym niebie,
jesteś prawdą,którą znam,
jestś wszystkim tym, co mam

oko mi lata,
ze szczęścia się kręcę,
gdy walentynkę tę trzymasz w rece.