Kto to mówi? skąd pochodzą te słowa?

Co ty mnie uczyniła, ne znaju, ale to znaju, że jeśli ja tobie nieszczęście, to i ty mnie nieszczęście. Żeby ja ciebie nie pokochał, byłby ja wolny jak wiatr w polu i na sercu swobodny, i na duszy swobodny, a sławny jak sam Konasewicz Sahajdaczny.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:46:07+01:00
Henryk Sienkiewicz - Trylogia - Ogniem i mieczem, Tom II rozdział II


Mam nadzieję że pomogłam :)
1 1 1
2010-02-10T19:47:15+01:00
Pochodzą z "Ogniem i mieczem"-Henryka Sienkiewicza
1 1 1
2010-02-10T19:47:40+01:00
To z ksiązki "Ogniem i mieczem"
1 1 1