Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:52:34+01:00
1 ⅕ kg - ⅖ kg = cztery piąte
odp. Miód waży cztery piąte kg.
1 5 1
2010-02-10T19:54:00+01:00
1 1/5-tyle wazy miod ze slowikiem
2/5-tyle wazy sam sloik
1 1/5 - 2/5 -waga miodu

1 1/5 - 2/5= 6/5 - 2/5 = 4/5[kg]

Sam miod wazy 4/5kg :))
2010-02-10T19:56:28+01:00
Miód razem ze słoikiem waży ₁całą ⅕ kg. Pusty słoik waży ⅖ kg. Ile waży miód?

1 1/5-tyle wazy miod ze slowikiem
2/5-tyle wazy sam sloik

1i⅕-⅖=6/5-2/5=4/5kg- waga miodu
4/5kg* 1000=200g=20dag

odp. Miód waży 4/5kg po zamienieniu 200g bądz 20 dag.

Pozdrawiam.:)