Znajdż punkty odniesienia i określ położenie pomieszczeń i rzeczy, używając przyjmników.

Pokój dyrektora mieści się...............................................................
Gazetka klasy IV wisi............................................szkolnego planu lekcji
Godło państwowe umieszczono..........................................................

Tylko bez chamskich wpisów bo zgłosze nadużycie!

3

Odpowiedzi

2010-02-10T19:54:49+01:00
Pokój dyrektora mieści się na parterze koło pokoju nauczycielskiego.
Gazetka klasy IV wisi na tablicy obok szkolnego planu lekcji
Godło państwowe umieszczono nad tablicą w sali polonistycznej
2010-02-10T19:54:51+01:00
Pokój dyrektora mieści się koło pokoju nauczycielskiego.
Gazetka klasy IV wisi obok szkolnego planu lekcji
Godło państwowe umieszczono nad tablicą
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:55:13+01:00
Na drugim pietrze

po lewej stronie

na ścianie obok tablicy

niewiem, czy o takie rozwiązanie chodziło? mam nadzieję ze tak :)