1.jest osoba w którą można wierzyć.Jezus może góry przenosić.chory np który w niego wierzy będzie szybciej zdrowy.
2.Kazdy z nas go potrzebuje (Jezusa).bez niego nie ma nadzieji na zycie wieczne.
3.podziwiam jego słowa(Jezusa) i czyny oraz mam nadzieje ze wielu ludzi uważa go za swój wzór.
Musze napisac z którym się zgadzam i dlaczego w kilku zdaniach.!

szybka i dobra odpowiedz dostanie naj !!

2

Odpowiedzi

2010-02-10T20:48:30+01:00
Moim zdaniem to 3.podziwiam jego słowa(Jezusa) i czyny oraz mam nadzieje ze wielu ludzi uważa go za swój wzór.
Musze napisac z którym się zgadzam i dlaczego w kilku zdaniach.!
ponieważ chodząc do kościoła , modląc się jestem uczniem Jezusa
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:49:08+01:00
Wybieram odp nr 2.
Każdy z nas Go potrzebuje. To fakt niezaprzeczalny.
Bo zawsze wtedy kiedy cały świat się od Ciebie odwrócił, kiedy wszystko jest złe i nic nie wychodzi On jest i czeka.
Nie zmusza nas do niczego, oczekuje tylko na nasze nawrócenie z otwartymi ramionami. On jest jedynym, który nas nie potępia.
Bez niego nie możemy uzyskać życia wiecznego. Bez wiary w Chrystusa nie jesteśmy nic warci - bo powstaliśmy na jego obraz, On jest naszym przyjacielem. On daje nam nadzieję życia wiecznego - umarł za nasze grzechy, a później zmartwychwstał. Czy ktokolwiek z nas byłby gotów do takiego poświęcenia?
2 5 2