ZAD.5.W OKIENKO WPISZ TAKĄ CYFRĘ,ABY UTWORZONA LICZBA BYŁA PODZIELNA . a.przez 2; 653... 1111... 54....4 77...3 b.przez10; 1037... 556....0 672... c.przez;5 122... 30...4 26....0 d.przez 100; 34...10 9860... 648....0 jeżeli w okienko można wpisać więcej niż jedną cyfrę podkreśl tą liczbę .jeżeli w okienko nie można wpisać żadnej cyfry ,skreśl całą liczbę. Sprawzdz ,czy inni uczniowie mają takie samo rozwiązanie. ;

3

Odpowiedzi

2010-02-10T19:59:28+01:00
A) 6534
11118
540
77...3 (liczba z 3 na końcu nie jest podzielna przez 2!)

b) 10370
55620
6720

c) 1225
30...4 ( nie jest podzielna na końcu musi być albo 5 albo 0)
2620

d)34...10 (nie jest podzielna - na końcu muszą być dwa zera)
98600
64800
56 4 56
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:00:00+01:00
A)przez 2 to
6534 11112 5474 77..3<---tu jak się nawet wpisze to i tak nie będzie podzielna przez 2
b)przez 100
34...10<--- tu też się nie będzie dzieliło 98600 64800

poprawiać ci i zaznaczać nie będę bo jak zerkniesz do podręcznika to na pewno tam będzie a poza tym ja nie wiem jak wyróżnić:)
Mam nadziej,że pomogłam:)
41 3 41
2010-02-10T20:00:35+01:00
6532 11114 5484 to 77...3 nie da sie
10370 5560 6720
1220 330....4 nie da sie 2650
34... nie da sie 10 98600 64800
16 4 16