Odpowiedzi

2010-02-10T19:59:16+01:00
X=pierwsza liczba
y=druga liczba

x+y=25
x=y-6

x=25-y
25-y=y-6

-y-y=-6-25
-2y=-31
y=31:2
y=15,5

x=25-15,5=9,5

odp. te liczby to 9,5 i 15,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:00:56+01:00
X, y - szukane liczby
Z danych otrzymuję układ:
x+y=25
x-6=y
Podstawiam do pierwszego równania y z drugiego:
x+x-6=25
2x=31
x=15,5
Obliczam y z drugiego równania:
y=x-6=15,5-6=9,5
Odp. Te liczby to: 15,5 i 9,5.
3 3 3