Pomózce..mam ułożyc takie coś np . Tim chodzi do szkoly, bedzie mądry, zdobedzie prace, bedzie miał pieniądze, kupi sobie samochód, pojedzie do Francjii, zobaczy wieze aifla(nie wiem jak sie pisze), bedzie szczęsliwy...

na podstwaiw tego ułożyc swoje 8 zdan ja sobie juz przetluimacze..powiedzcie po polsku..plizzz

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:02:02+01:00
Będe Chodził/a Na Stuida
Byc może będę Wykształcona
Wtedy zdobęde fajną prace
Wtedy Wyjade za granicę do Rodziny
Moze będe tam mieszkac
Znajdę sobie męza/zone
I zaloze rodzine



Jest 7 dalej nie wiem co wymyślec
2010-02-10T20:12:30+01:00
Tim dzięki nauce zdobędzie dobre wykształcenie,które mu się przyda w przyszłości.Będzie miał szanse na dobrą prace oraz zdobywanie dalszej wiedzy.Tim pracując będzie zarabiać.Dzięki pracy i nauce będzie miał szanse na kupno nowego samochodu.Nauka mu się bardzo przyda w przyszłości,ucząc się jakiegoś języka obcego np.francuskiego będzie mógł wyjechać do Franci na wycieczkę,gdzie zwiedzi piękne miasto,zwiedzi różne zabytki oraz wieżę Alfa.Jak mu się bardzo tam spodoba może zostać i pracować tam.Pamiętając,że Tim chodził do szkoły uczył się i zdobywał wiedzę,którą teraz może wykorzystać.Pozna kobietę swojego życia i będzie bardzo szczęśliwy.