Proszę o szybkie i dobe odpowiedzi dam naj ;) z obliczeniami ;)
1.
a) (-51,3 ) + 51,3
b) 18,8 +(-18,8)
c)0+(-3,9)
d)-7,3 +(-7,8)
e)(-18,1 )+(-13,8)
f)(-18,1) + 13,8
g)(+18,1)+(-13,8)
h)0-18,1-18,1

2.(-3/4)+(-8 5/8 )+(6 5/6 ) +(-1 3/8)
(-14 1/2 ) + (-7 3/5 ) + (+8 1/5 )+(-6,3)
20+(-16,3)+(+4 1/3 ) +(-18 2/3 )
(-0,6) + 2 3/8 +(-7 5/8) +(-1/2)+0

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:14:54+01:00
1 a) 0
b) 0
c) -3,9
d) -15.1
e) -31,9
f)- 3,3
g) 3.3
h)- 36,2

2. - 18/24 + (-207/24)+164/24-33/24= -94/24
-14.5- 7.6+8,2-6.3=-20.2
20-16 3/10 +4 1/3-18 2/3=20-16 9/30+4 3/30-18 6/30 =20-2 1/6+ 17 5/6
-3/5 + 2 3/8 - 7 5/8- 1/2= -24/40+ 95/40 - 305/40- 20/40= -206/40= -103/20=-5 3/20
2010-02-10T20:16:12+01:00
1)
a)0
b)0
c)-3,9
d)-15,1
e)-31,9
f)-4,3
g)4,3
h)? o tu chodzi?

2)
-¾-8⅝+6⅚-1⅜=-18/24-8 15/24+6 20/24-1 9/24=-2 10/24=-2 5/12

-14 5/10-7 6/10+8 2/10-6 3/10=-20 2/10=-20⅕

20-16 9/30+4 10/30-18 20/30=-11 11/30

-24/40+2 15/40-7 25/40-20/40=5 36/40=5 9/10
2010-02-10T20:29:06+01:00
1.a) 0
b) 0
c) -3,9
d) -15,1
e) -31,9
f) -4,3
g) 4,3
h) = -18,1- 18,1= -18,1+ (-18,1)= -36,2