Odpowiedzi

2010-02-10T20:00:55+01:00
Żaba ma płuca a kijanka skrzela .
Żaba nie ma ogona kijanka go ma .
Żaba nie zyje cały czas w wodzie a kijanka owszem .
Kijanka niema kończyn a zaba ma 4 :)
Różnią sie tez kolorem :)
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:01:45+01:00
-kijanka jest bardzo mala-zaba duza
-kijanka jest obslizgla-zaba nie
-kijanka jest nie rozwinieta- zaba tak
-kijanka to mala zaba

Żaba: Ma łapki, skacze, nie ma ogonka, oddycha płucami.
Kijanka: Prowadzi wodny styl życia, oddycha skrzelami, pływa, ma ogon.
7 2 7