Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:03:03+01:00
Przemoc w szkole to niestety bardzo często spotykany problem . Wielu uczniow ma z tym problem . Sa gnebieni w szkolach . Nie mają przyjaciol . Czesto staja sie ofiarami ze wzgledu na to ze nie mają markowych ubran ...
Mozesz to rozwinąc
Jako zakonczenie proponuje napisac do kogo zwrocic sie o pomoc :)
Mysle ze pomoglam :D
1 1 1
2010-02-10T20:06:22+01:00
Jest to niemalże fala nieetycznych zbrodni przez młodocianych ludzi. Są to irracjonalne zachowania tych którzy byli gnębieni w domu
1 1 1