Odpowiedzi

2010-02-10T20:03:21+01:00
Sześcian ma 4 krawędzi boczne
4a=54/4
a=13,5cm
V= a³
V=13,5³= 2460,375cm³

Pc=a²×6
Pc=13,5²×6=182,25×6
Pc=1093,5cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:04:05+01:00
Szescian ma 4 krawedzie boczne

54cm:4=13,5cm
a=13,5cm

v=a³=(13,5)³=2460,375cm³
p=6a²=6×(13,5)²=1093,50cm²

gdyby jednak było podane w zadaniu,że suma wszystkich krawedzi=54cm
to:
54:12=4,5cm
a=4,5cm
v=4,5³=91,125cm³
pole=6×4,5²=121,50cm²