Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:02:15+01:00
Sześcian ma 12 krawedzi, więc trzeba 192 podzielić na 12

192cm : 12 = 16cm

Krawędź sześcianu będzie miala 16 cm.
2010-02-10T20:04:11+01:00
192cm/12=16cm
chodzi o to że sześcian ma 12 krawędzi i jeśli tą długość podzielimy przez ilość krawędzi to wyjdzie nam ile potzreba na jedną krawedź
2010-02-10T20:04:46+01:00
196cm na 12 ponieważ jest 12 krawędzi
196cm:12=16,333cm
Odp:Krawędz będzie miała 16,33cm