Turyści zorganizowali trzydniową wycieczkę drogą na szczycie Muru Chińskiego. Kazdego dnia wędrowali przez 5 godz. ze średnią prędkością 4km. na godzinę. Ile kilometrów przeszli podczas całej wycieczki ?
A; 20km
B; 12km
C; 60km
D; 15 km

Która odp. jest prawdziwa ?

2

Odpowiedzi

2010-02-10T20:02:10+01:00
Prawidłowa jest odpowiedź C
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:02:18+01:00
4 x 5 = 20km tyle na jeden dzień więc na 3 dni 3 x 20 = 60km a zatem jest to odpowiedź C
2 3 2