Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:04:57+01:00
- Eneasz
-Oktawian August
-Romulus
-Romulus Augustulus
2010-02-10T20:08:19+01:00
Marek Aureliusz cesarz, rzymski pisarz oraz filozof. Urodził się 26 kwietnia 121 roku n.e w Rzymie. Panował w latach 161 r. n.e - 180 r. n.e. Nazywany jest powszechnie "filozofem na tronie", jego dzieło "Rozmyślania" mimo upływu wieków nadal pozostaje źródłem inspiracji.

Gajusz Juliusz Cezar urodzony 12 lipca 100 p.n.e. w Rzymie, zmarły 15 marca 44 p.n.e. Wódz, polityk, dyktator oraz pisarz rzymski. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych cesarzy rzymskich.


@up kolega ugóry wszystko skopiował z wikipedii z tego co widzę po stylu pisania