Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:12:30+01:00
Hej
Dzięki za pozdrowienia. Co u ciebie? U mnie wszystko dobrze. Pisałeś ostatnio że bardzo dużo przesiadujesz przed telewizorem. Zaniepokoiło mnie to. Telewizor jest dobrą rozrywką, ale należy znać w tym umiar. Sam oglądam telewizję nie więcej niż godzinę dziennie. Zbyt długie oglądanie telewizji może zepsuć wzrok. W tym czasie można zrobić coś o wiele bardziej pożytecznego: pograć w piłkę na boisku szkolnym lub poczytać mądrą książkę. Lepsze to niż oglądanie telewizji która ogłupia. I na tym kończę. Mam nadzieję, że posłuchasz mojej rady. Pozdrawiam
2 5 2
2010-02-10T20:14:28+01:00
Cześć Ania na wstępnie cię bardzo pozdrawiam i całuje .ostatnio o mawialiśmy w szkole taki temat że nie powino się długo przesiadywać przed teliwizorem wiem że ty długo lubiś oglądać swoje programy dlatego cię przesztrzegam i bradzo całuje z poważaniem janek ......
2 1 2