Odpowiedzi

2010-02-10T20:12:38+01:00
*) nie niszczę niczego co nie jest moje, oraz co jest moje.
*) nie wyzywam nikogo.
*) nie robię nic przeciwko drugiemu człowiekowi.
*) nie kradnę nic nikomu.
*) nie robię nic wobec swojej woli.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:13:35+01:00
Swoją godność szanują poprzez to ,że nie dopuszczam się złych i nagadnych czynów wobec swojego sumienia a także ciała. Cudzą godność...szanuję w ten sposób, iż nikogo nie poniżam szanuję go takiego jaki jest..nie zwracając uwagi czy jest biedny czy bogaty ..biały czy czarny. Szanuję poprzez tolerancję.
2 3 2
2010-02-10T20:14:42+01:00
Ja swoja godnosc bardzo szanuje mam o niej wysokie domniemanie.
Szanuje siebie nie robie sobie krzywdy fizycznej ani umyslowej i nie mam urazy do siebie. Wrecz przeciwnie.
Czyjas godnosc szanuje rownie wysoko jak swoja poniewaz jezeli czlowiek szanuje sam siebie to inni go beda tez szanowac