Odpowiedzi

2010-02-10T20:16:42+01:00
Pod wpływem temperatury paruje woda z powierzchni mórz, jezior, rzek, gleby, organizmów żywych i dostaje się do atmosfery w postaci pary wodnej. Zawartość pary wodnej w powietrzu określa się jako jego wilgotność.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:19:44+01:00
Woda z mórz, rzek, oceanów itd. paruje i wędruje do góry. Tam pod postacią deszczu, śniegu czy gradu przenosi się i opada na wyżej położone partie lądu ( w jego głąb). Jako opad wpływa do rzek, wsiąka do ziemi lub przedostaje się do podziemnych źródeł, którymi znów spływa do zbiorników wodnych. Cały ten proces się powtarza.
5 4 5