Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:14:29+01:00
10² = x² + x²
100 = 2x² /:2
x² = 50
x = 5√2

P = 1/2 * a * h = 1/2 * 5√2 * 5√2 = 12,5√2 ≈ 17,6

Pole wynosi 17,6 cm²
2010-02-10T20:16:07+01:00
Więc mozna to zrobic normalnie xD tzn twierdzeniem pitagorasa ale mozna tez to zrobic w tes sposob : jak twojkat jest rownaramienny to jak zlaczysz 4 takie trojkaty otrzymasz kwardat ... wiec starczy zrobic wzor na pole kwadratu i podzielic na 4 ... P = 10²cm : 4 = 100cm² : 4 = 25 cm²