Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:16:23+01:00
Głos Mistrza nauczającego z łodzi i sprawiającego cudowny połów, przewyższającego największą ludzką wiedzę o łowieniu ryb, nie może pozostać bez odpowiedzi. Jego Pójdź za mną skierowane jest do każdego z nas. Bardzo często myślimy, że znamy życie, żyjemy tu nie od dziś. W znakomitej większości przypadków jest to prawda, jednak Chrystus zna życie "inaczej".


Ewangelia opowiada o połowie ryb o tym Jak Jeus nauczał z łodzi i powołał sobie nowych uczniów...Apostołów., którzy wczesniej byli rybakami...
2 3 2
2010-02-10T20:17:49+01:00
Opowiadałą o synu marnotrawnym a refleksja z tego taka że każdy zasługuje an 2 szanse
2010-02-10T20:41:45+01:00
Ewangelia opowiada o połowie ryb o tym Jak Jeus nauczał z łodzi i powołał sobie nowych uczniów...Apostołów., którzy wczesniej byli rybakami...