Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:17:13+01:00
Tradycje w Soplicowie: siadanie w specjalnej kolejności przy stole. Porządek jest ustalony według płci i urzędu. Wszystkie uczty, polowania, odbywały sie zgodnie z ceremoniałem. Obowiązuje gościnność i patriotyzm( w domach wisiały portrety sławnych polaków). Kolejnym obyczajem jest to że młoda dama nie powinna pokazywać sie obcym meżczyznom w skąpym ubraniu. Ludzie od dzieciństwa byli uczeni porządku i szacunku do tradycji.
2010-02-10T20:17:16+01:00
Sex na powitanei z dziewicą