Odpowiedzi

2010-02-10T20:14:32+01:00
Demi lovato-Don't forget
Avril L.-When you'r gone
2010-02-10T20:15:53+01:00
"When your gone" A. Lavigne
"Po Prostu Miłość" Rh+
"Dwie Bajki"-Virgin
edyta bartosiewicz-"gdy ciebie zabraknie"
Limp Bizkit-"Behind blue eyes"
Myslovitz - Chciałbym umrzeć z miłości
Manchester- Dziewczyna Gangstera
Metallica - Nothing Else Matters
Chylińska – Niczyja
Led Zeppelin- Baby i'm gonna leave you
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:21:08+01:00
Britney- Everytime
Avril Lavigne- Innocence
Miley Cirus- the climb
Pidżama Porno-Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości
Karolina Baszak- Domek z kart
Marina Łuczenko - Please don't leave me here ( 39 i pół )
Superchick- courage
pih- smierć nas nie rozłączy
rihanna- russian roulette
katy perry- ur so gay
kate voyegle- hallelujah
pink- please don't leave me
gosia- zabierz mnie
verba- nie lam mi serca
myslovitz- chcialbym umrzec z milosci
eels- i need some sleep
celine dion- my heart will go one
Enriqe iglesias- away
leona lewis- bleeding love
iga porada- maly ksiaze i roza
farba- chce tu zostac