Odpowiedzi

2010-02-10T20:15:41+01:00
Musisz miec specjalny program
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • kzd
  • Początkujący
2010-02-10T20:19:24+01:00
Kliknij prawym przyciskiem myszy pusty obszar obok pasków narzędzi i wybierz opcję Rysowanie z menu. Teraz na pasku narzędziowym Rysowanie (na dole ekranu) wybierz Rysuj|Siatka. Upewnij się, że pole Przyciągaj obiekty do siatki jest zaznaczone. Zaznacz pole Wyświetl linie siatki na ekranie i kliknij OK. Teraz wybierz Wstaw|Pole tekstowe. Kliknij dwukrotnie obramowanie pola. W wyświetlonym oknie dialogowym przejdź na kartę Kolory i linie. W polu Wypełnienie|Kolor wybierz opcję Brak wypełnienia. W polu Linia|Kolor wybierz pozycję Brak linii. Możesz rozpocząć wpisywanie wyrażenia wewnątrz pola tekstowego. Linie oddzielające licznik i mianownik ułamków najłatwiej stworzyć, klikając przycisk Linia na pasku Rysowanie. Aby mieć pewność, że narysowana linia będzie pozioma, podczas jej rysowania należy przytrzymać wciśnięty klawisz [Shift]. Licznik i mianownik ułamków najlepiej umieścić w dwu oddzielnych polach tekstowych, które następnie można przesunąć, tak by całość dobrze się prezentowała.

Word 2003 i Word 200.
Pozdrawiam ;)
5 2 5
2010-02-10T20:28:53+01:00
Word 2007:

Wstawianie > równanie > wstaw nowe równanie
Później z pola projektowanie wybierasz ułamek, utworzy Ci się nowy ułamek zwykły w polu tekstowym, klikasz tak, aby edytować mianownik tego ułamka (bądź liczniku, zależnie gdzie będzie "piętrus"), następnie znów w polu projektowanie wybierasz ułamek i pojawia się on w miejscu mianownika / licznika.
2 4 2