Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:18:09+01:00
GOSPODARSTWO AGROTURYSTYCZNE "POD JESIONAMI" w Markocie Wielkim

Oferujemy bogatą ofertę, która zawiera:
-cztery pokoje dwu i trzy osobowe
-wyżywienie All Exclusive
-różnorodne atrakcje: jazda konna, motorowery, paintball itp.
-wycieczki krakoznawcze.

Cena 20 zł za noc /os
dla dziecie do 12 roku życia 50% taniej.

Droga bardzo dobra, prrosty dojazd.
Nie czekaj! Zarezerwuj już dzis.

TeL *** *** ****
20 4 20
2010-02-10T20:25:10+01:00
Za niedługo nastąpi otwarcie nowego biura agroturystycznego! Gwarantujemy tani nocleg, i całodniowe posiłki. Nie zapomnieliśmy również o zabawie, dla dorosłych, jak i również dla dzieci. Oferujemy wędkarstwo, jazdę konną i uczestniczenie w pracach polowych, by poczuć piękno wsi. Aby uatrakcyjnić pobyt dodaliśmy również punkt, gdzie można obserwować jak na co dzień wygląda hodowla zwierząt i produkcja roślinna. Jeśli jesteście państwo zainteresowani, proszę zadzwonić pod numer 777-222-777.
9 2 9
2010-02-10T20:28:06+01:00
Gospodarstwo Agroturystyczne "Lala" zaprasza
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z usług nowo otwartego
gospodarstwa agroturystycznego "Lolek".
Oferujemy:
-miłą obsługę,
-życzliwą atmosferę,
-dobre warunki mieszkaniowe,
-smaczne, ekologiczne wyżywienie

Chcesz odpocząć od miejskiego gwaru, samochodów?
Marzysz o odpoczynku na łonie natury?

Nasza oferta jest dla Ciebie!

więcej informacji :
(nazwa)
(telefon)
(adres internetowy)



12 3 12