Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:19:54+01:00
NAUCZYCIEL
-Wymagający
-wredny
-Sprawiedliwy bądź niesprawiedliwy
-Dobry
-inteligenty
-wyrozumialy
-srogi
-miły
-mądry
-przydatny
-oczytany
-kulturalny
UCZENNICA
-pilna
-pracowita
-leniwa
-chętna
-pomocna\
-inteligentna
-niemądra
-mądra
-uczynna
-wspaniala
2010-02-10T20:23:35+01:00
`nauczyciel - uczciwy ,żetelny , sprawiedliwy ,wymagający, surowy,uparty,życzliwy, pomocny,miły

`uczennica- ładna , zdolna,sumienna , marudna , leniwa , grzeczna , rozgadana , uczynna , inteligentna, pracowita