Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:23:58+01:00
P=(a+b) razy h/2
h=10 (zasada z trojkata-45 stopni,45stopni,90stopni; pomiedzy katem prostym a 45 jest a czyli 10)
P=40 razy 10/2=200
1 5 1
2010-02-10T20:24:57+01:00
A=10
b=30
α=45 stopni

P=1/2(a+b)*h
Jeśli sobie to rozrysujemy, to widzimy, że wysokość poprowadzona z górnego wierzchołka trapezu tworzy trójkąt równoramienny, którego podstawa jest równa 10 i jest ona wysokością trapezu ;)

P=1/2(10+30)*10
P=40(j²)
1 5 1
2010-02-10T20:27:06+01:00
P=1/2(a+b)*h a=10 b=30 h=10
P=1/2*40*10
P=200j(2)
(Jednostek kwadratowych)