Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:27:21+01:00
5X Dużych Paczek Chipsów
4X Duże Cole
8-10 Piw - zależnie od wieku lub oręzada dla każdego
z 8-10 Hamburgerów
1,2 Kilogramy Słodyczy Różnych
i z 30 Kanapek :]
Galaretka
Placek itp :] bedzie za to ze 150 zł :] wiec ujdzie

Licze na najlepsza :] Pozdrawiam
3 3 3
2010-02-10T20:28:28+01:00
Indor w cieście bananowym i masie kakaowej z jabłkiem i pomarańczą do tego chipsy lays 4 pory roku oraz soki Capy pomarańcz
4 3 4