Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T17:04:50+02:00
Jesteś fajny,
Jesteś słodki,
Lecz moje serce wciąż jest zbyt naiwne.
Gdy jesteś blisko, nie mogę oddychać.
Brakuje mi słów by mówić.
Coś we mnie iskrzy.
Ale nie chce być z tobą,
Jeśli ty nie szukasz prawdziwej miłości
Nie, nie chce widzieć cię
Jeśli nie mogę być twoją jedyną.
Więc powiedz…

Refren.
Czy kiedy nie będzie dobrze.
Kiedy nie będzie ok.
Czy będziesz próbował sprawić bym poczuła się lepiej?
Czy powiesz jest dobrze?
Czy powiesz, że jest ok.?
Czy zostaniesz ze mną na przekór wszystkiemu?
Czy też uciekniesz….
(powiedz, że będzie dobrze, że będzie ok.)
Powiedz Ok.

Kiedy dzwonisz to nie wiem czy powinnam za każdym razem odebrać telefon
Nie jestem taka jak wszystkie koleżanki, które ciągle dzwonią do chłopaków. Ja jestem nieśmiała.
Bo nie chce byś z tobą
Jeśli nie będziesz traktował mnie w odpowiedni sposób
Widzisz, mogę się z Tobą spotykać
Tylko, jeśli sprawisz, że moje serce poczuje się bezpieczne.

Refren.
Czy kiedy nie będzie dobrze.
Kiedy nie będzie OK.
Czy będziesz próbował sprawić bym poczuła się lepiej?
Czy powiesz jest dobrze?
Czy powiesz, że jest OK.?
Czy zostaniesz ze mną na przekór wszystkiemu?
Czy też uciekniesz….
(powiedz, że będzie dobrze, że będzie ok.
Nie uciekaj, nie uciekaj.)

Pokaż mi, że to masz być Ty.
Są rzeczy, które musisz udowodnić.
Pokaż, że dzięki tobie będę bezpieczna.
Nie potrzebuje cię byś uciekł, więc.
Pokaż, że zadzwonisz na czas.
Pokaż, że przy tobie będę jaśnieć.
Jeśli powstrzymasz moje łzy.
Jeśli tylko przytrzymasz mnie blisko.
Refren.
Czy kiedy nie będzie dobrze.
Kiedy nie będzie OK.
Czy będziesz próbował sprawić bym poczuła się lepiej?
Czy powiesz jest dobrze?
Czy powiesz, że jest OK.?
Czy zostaniesz ze mną na przekór wszystkiemu?
Czy też uciekniesz….
(powiedz, że będzie dobrze, że będzie ok.)
Powiedz OK.
(Nie uciekaj, nie uciekaj.)
2009-10-11T17:06:05+02:00


Teledysk dodany przez:
Użytkownik: sirollek
Punktów: 39
Dodano: 2008-09-15 12:14:41
więcej o użytkowniku
Tekst piosenki
Tłumaczenie

Pokaż tekst piosenki
Pokaż tłumaczenie


You are fine
You are sweet
But I'm still a bit naive with my heart
When you're close I don't breathe
I can't find the words to speak
I feel sparks
But I don't wanna be into you
If you are not looking for true love, oh oh
No I don't wanna start seeing you
If I can't be your only one

Ref:
So tell me when it's not alright
When it's not OK
Will you try to make me feel better?
Will you say alright? (say alright)
Will you say OK? (Say OK)
Will you stick with me through whatever?
Or run away
(Say that it's gonna be alright. That it's gonna be OK)
Say OK.

When you call I don't know if I should pick up the phone every time
I'm not like all my friends who keep calling up the boys, I'm so shy
But I don't wanna be into you
If you don't treat me the right way
See I can only start seeing you
If you can make my heart feel safe (feel safe)

Ref:
When it's not alright
When it's not OK
Will you try to make me feel better?
Will you say alright? (say alright)
Will you say OK? (Say OK)
Will you stick with me through whatever?
Or run away
(Say that it's gonna be alright. That it's gonna be OK
Don't run away, don't run away)

Let me know if it's gonna be you
Boy, you've got some things to prove
Let me know that you'll keep me safe
I don't want you to run away so
Let me know that you'll call on time
Let me know that you'll help me shine
Will you wipe my tears away
Will you hold me closer

Ref:
When it's not alright
When it's not OK
Will you try to make me feel better
Will you say alright? (say alright)
Will you say OK? (Say OK)
Will you stick with me through whatever?
Or run away
(Say that it's gonna be alright. That it's gonna be OK)
Say OK
(Don't run away, don't run away)
(Say that it's gonna be alright. That it's gonna be OK, don't run away)
Will you say OK
(Say that it's gonna be alright. That it's gonna be OK)
Jesteś piękny,
Jesteś słodki
Ale ja jeszcze jestem trochę naiwna z moim sercem
Kiedy jesteś blisko ja nie mogę oddychać
Nie mogę znaleźć słów do mówienia
Czuję iskry
Ale ja nie mogę być z tobą
Jeśli ty nie patrzysz na prawdziwą miłość, oh oh
Nie Ja nie mogę od początku widzieć cię.
Jeśli nie mogę być Twoją jedyną.

ref. Więc powiedz mi kiedy nie jest w porządku
Kiedy nie jest Ok.
Czy powtórzysz to żebym się poczuła lepiej?
Mógłbyś powiedzieć, że jest w porządku? [ powiedzieć w porządku]
Mógłbyś powiedzieć, że jest ok.? [powiedzieć ok]
Mógłbyś przejść ze mną przez cokolwiek?
Lub biegnąć na odległości
[Powiedz to ma być wszystko w porządku. To ma zamiar być Ok. Powiedz Ok]




Kiedy ty dzwonisz Ja nie wiem czy powinnam podnosić telefon w każdym czasie
I nie lubie swoich przyjaciół Którzy utrzymują kontakty z chłopakami, Jestem bardzo nieśmiała
Ale ja nie mogę być z tobą
Jeśli ty mnie nie sprowadzasz na dobrą drogę
Widzę, Ja nie mogę od początku widzieć cię.
Jeżeli ty nie potrafisz postępować z moim sercem bezpiecznie.

ref. Więc powiedz mi kiedy nie jest w porządku
Kiedy nie jest Ok.
Czy powtórzysz to żebym się poczuła lepiej?
Mógłbyś powiedzieć, że jest w porządku? [ powiedzieć w porządku]
Mógłbyś powiedzieć, że jest ok.? [powiedzieć ok]
Mógłbyś przejść ze mną przez cokolwiek?
Lub biegnąć na odległości
[Powiedz to ma być wszystko w porządku. To ma zamiar być Ok. Powiedz Ok]

Pozwól mi zrozumieć Jeśli To ma zamiar być tobą
Chłopcze, ty masz trochę rzeczy do udowodnienia.
Pozwól mi zrozumiec to Ty utrzymasz mnie w bezpieczeństwie
Ja nie chce z tobą biegać na odległość więc
Pozwól mi zrozumiec to zadzwoń w każdym czasie
Pozwól mi zrozumiec Pomożesz mi lśnić
Możesz otrzeć moje łzy w odległości
Możesz utrzymać mnie blisko

ref. Więc powiedz mi kiedy nie jest w porządku
Kiedy nie jest Ok.
Czy powtórzysz to żebym się poczuła lepiej?
Mógłbyś powiedzieć, że jest w porządku? [ powiedzieć w porządku]
Mógłbyś powiedzieć, że jest ok.? [powiedzieć ok]
Mógłbyś przejść ze mną przez cokolwiek?
Lub biegnąć na odległości
[Powiedz to ma być wszystko w porządku. To ma zamiar być Ok. Powiedz Ok]
2009-10-11T17:33:19+02:00
Jesteś piękny,
Jesteś słodki
Ale ja jeszcze jestem trochę naiwna z moim sercem
Kiedy jesteś blisko ja nie mogę oddychać
Nie mogę znaleźć słów do mówienia
Czuję iskry
Ale ja nie mogę być z tobą
Jeśli ty nie patrzysz na prawdziwą miłość, oh oh
Nie Ja nie mogę od początku widzieć cię.
Jeśli nie mogę być Twoją jedyną.

ref. Więc powiedz mi kiedy nie jest w porządku
Kiedy nie jest Ok.
Czy powtórzysz to żebym się poczuła lepiej?
Mógłbyś powiedzieć, że jest w porządku? [ powiedzieć w porządku]
Mógłbyś powiedzieć, że jest ok.? [powiedzieć ok]
Mógłbyś przejść ze mną przez cokolwiek?
Lub biegnąć na odległości
[Powiedz to ma być wszystko w porządku. To ma zamiar być Ok. Powiedz Ok]




Kiedy ty dzwonisz Ja nie wiem czy powinnam podnosić telefon w każdym czasie
I nie lubie swoich przyjaciół Którzy utrzymują kontakty z chłopakami, Jestem bardzo nieśmiała
Ale ja nie mogę być z tobą
Jeśli ty mnie nie sprowadzasz na dobrą drogę
Widzę, Ja nie mogę od początku widzieć cię.
Jeżeli ty nie potrafisz postępować z moim sercem bezpiecznie.

ref. Więc powiedz mi kiedy nie jest w porządku
Kiedy nie jest Ok.
Czy powtórzysz to żebym się poczuła lepiej?
Mógłbyś powiedzieć, że jest w porządku? [ powiedzieć w porządku]
Mógłbyś powiedzieć, że jest ok.? [powiedzieć ok]
Mógłbyś przejść ze mną przez cokolwiek?
Lub biegnąć na odległości
[Powiedz to ma być wszystko w porządku. To ma zamiar być Ok. Powiedz Ok]

Pozwól mi zrozumieć Jeśli To ma zamiar być tobą
Chłopcze, ty masz trochę rzeczy do udowodnienia.
Pozwól mi zrozumiec to Ty utrzymasz mnie w bezpieczeństwie
Ja nie chce z tobą biegać na odległość więc
Pozwól mi zrozumiec to zadzwoń w każdym czasie
Pozwól mi zrozumiec Pomożesz mi lśnić
Możesz otrzeć moje łzy w odległości
Możesz utrzymać mnie blisko

ref. Więc powiedz mi kiedy nie jest w porządku
Kiedy nie jest Ok.
Czy powtórzysz to żebym się poczuła lepiej?
Mógłbyś powiedzieć, że jest w porządku? [ powiedzieć w porządku]
Mógłbyś powiedzieć, że jest ok.? [powiedzieć ok]
Mógłbyś przejść ze mną przez cokolwiek?
Lub biegnąć na odległości
[Powiedz to ma być wszystko w porządku. To ma zamiar być Ok. Powiedz Ok]