Odpowiedzi

2010-02-10T20:39:56+01:00
1. Mały Książę opuścił swoją planetę ponieważ czuł się na niej samotny. Róża która na niej zakwitła wymagała aby ciągle się nią opiekował i była dla niego bardzo niemiła. Postanowił więc wyruszyć w świat w poszukiwaniu prawdziwego przyjaciela.
2. Mały Książę powrócił na swą planetę, ponieważ zrozumiał że kocha różę i nie zmieni tego nawet to bardzo jest ona dumna i niewdzięczna. Martwił się co się z nią dzieje gdy nie ma kto przykrywać jej kloszem aby nie zmarzła i tym że ma do swojej obrony tylko 4 kolce.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:43:19+01:00
Chłopiec opuścił swoja planetę w poszukiwaniu wartości moralnych, prawd etycznych, w które mógłby uwierzyć. Okazuje się jednak, że postacie które spotyka są śmieszne, papierowe, pozbawione rozumu i wyobraźni.

Czul się odpowiedzialny za róże, tęsknił za nią, ponieważ była z nim oswojona, przypomniał sobie słowa lisa "jezeli ktos pozwolił się oswoić, byc może będzie troche płakał"
6 3 6