Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T20:32:52+01:00
B=4
α=45
α+β+90=180
β=180−90−45=45
H=x z tw.Pitagorasa H2+x2=b2
H2+H2=42 2H2=16
H2=8
H=√8=√4*2=2√2
x=2√2
x = 23h

2√2=23h

h =2*3√2/2
h= 3√2

h =a√3/2
3√2=a√3/2 //*2
a√3 = 6√2
a=6√2/√3= 6√6/3= 2√6

Pp =a²√3/4 =4*6/4= 6

V = 13Pp*H =6*2√2/3=4√2
2010-02-10T20:33:24+01:00
B=4
α=45
α+β+90=180
β=180−90−45=45
H=x z tw.Pitagorasa H2+x2=b2
H2+H2=42 2H2=16
H2=8
H=√8=√4*2=2√2
x=2√2
x = 23h

2√2=23h

h =2*3√2/2
h= 3√2

h =a√3/2
3√2=a√3/2 //*2
a√3 = 6√2
a=6√2/√3= 6√6/3= 2√6

Pp =a²√3/4 =4*6/4= 6

V = 13Pp*H =6*2√2/3=4√2


=)