napisz takie trzy liczby, pieciocyfrowe ktorych suma cyfr jest rowna 27 i cyfra jednosci jest rowna

a] 2.................... 5.................. 0..............
b] przez jakie liczby dzieli sie kazda z napisanych przez ciebie liczb .?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:34:58+01:00
A)55552 , 25555, 99900
b) pierwsza przez 9,3,4 , druga 5,3,9 trzecia 5,3,9,4
2010-02-10T20:37:10+01:00
A. 98352
2625
46890
b.

98352 przez 2,4,6,8,12,14,16,18,24,
2010-02-10T20:37:52+01:00
99252 - dzieli się przez 1,2, 3 ,4,6,9
29835 - dzieli się przez 3,5,9
99270 - dzieli sie przez 2,3,5,6,9,10