Odpowiedzi

2010-02-10T20:36:20+01:00
2010-02-10T20:38:30+01:00
Belinkow jest o 5% wiecej czyli o te 100 sztuk
czyli 20% to 400 sztuk motyli
25% to 500 sztuk motyli
100% motyli to 2000 motyli
wszystkich motyli na lące jest 2000;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:39:31+01:00
X - liczba wszystkich motyli
0,2x - bielinki
0,25x - cytrynki
0,25x - 0,2x = 0,05x
0,05x=100
x = 2000
Pozdrawiam mam nadzieję, że pomogłem