Odpowiedzi

2010-02-10T20:35:10+01:00
Hmm. nad morzem mozna zobaczyc morze?? ;D

Nad bałtykiem lezy piekne może

Sklepy
- Nad Bałtykiem jest wiele ciekawych sklepow z pamiatkiami

itp.. ;D
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:37:23+01:00
Do atrakcji miejscowości Dąbki i okolic należą:
- szkoła windsurfingu oraz wypożyczalnia sprzętu wodnego
- stadnina koni - możliwość jazdy konnej
- aquapark w miejscowym ośrodku Geovita oraz park wodny w Darłówku
- liczne szlaki turystyczne:Koszaliński Szlak Nadmorski, Szlak Rezerwatów,Szlak Wiatraków,ścieżki rowerowe, szlaki kajakowe na rzekach Grabowa i Wieprza
- Średniowieczny Szlak Cystersów
- liczne pomniki przyrody i zabytki
- elektrownia wiatrowa w pobliskim Darłówku
- na jeziorze Bukowo można odbyć rejs statkiem wycieczkowym Milka,
- przy jeziorze jest możliwość wypożyczenia łódzi, kajaka, sprzętu do windsurfingu - szczegóły na stronie Jezioro Bukowo
- szeroka piaszczysta plaża
-dodatkową atrakcją, którą mozna zobaczyć na plaży są kutry rybackie
- w pobliskim Darłowie istnieje możliwość wypłynięcia na łowienie dorsza ...
8 2 8