Odpowiedzi

2010-02-10T20:37:54+01:00
A) 20cm X 1,6dm X 3,5dm =
2 dm x 1,6 dm x 3,5 dm = 11,2 dm3 - 11,2 L - czyli nie zmiesci sie

B) 0,3m X 2dm X 500mm = 3dm x 2dm x 5 dm = 30 dm3 = 30 L - zmiesci sie
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T20:38:42+01:00
A) 20cm X 1,6dm X 3,5dm
V=a*b*c
A=20cm=2dm
b=1,6dm
c=3,5dm
V=2*1,6*3,5
V=11,2dm³
V=11,2l

B) 0,3m X 2dm X 500mm
V=a*b*c
A=0,3m=3dm
b=2dm
c=500mm=5dm

V=3*2*5
V=30dm³
V=30l
zmiesci sie
2010-02-10T20:39:41+01:00
A)
20cm = 2dm
objetosc = 2dm *1,6dm* 3,5dm=11,2 dm szescienne = 11,2 l. (nie)
b)
0,3m = 3dm
3dm *2dm*5dm=30dm szesciennych = 30 l.v (tak)