Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T20:35:30+01:00
A) x/3+1=5/6+x/2 /*6
2x+6=5+3x
-x=-1
x=1

b)2x-3/4=1/2+x /*4
8x-3=2+4x
4x=5/:4
x=1,25
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T20:36:31+01:00
X/3+1=5/6+x/2 /*6
2x+6=5+3x
-x=-1
x=1




2x-3/4=1/2+x
2x+x=1/2+3/4
3x=2/4+3/4
3x=6/4//3
x=2/4=1/2
2010-02-10T20:38:17+01:00
A) x=1

x/3+1=5/6+x/2
1/6=x/2-x/3
1/6=3x/6-2x/6
1/6=x/6 /*6
x=1

b) x=5/4

2x-3/4=1/2+x
x=1/2+3/4
x=2/4+3/4
x=5/4