Odpowiedzi

2009-10-11T17:10:42+02:00
Bulwiaste:
* ziemniak
* topinambur
* batat
* maniok
* jams
Oleiste
# bawełna
# dynia oleista
# gorczyca biała (jasna)
# gorczyca czarna
# kapusta sitowata (błękitna, modra)
# kakaowiec
Warzywa i owoce:
marchew, słodkie ziemniaki, dynie,szpinak ,rzepa,morele, mango kiwi, truskawki
Brokuły, papryka, pomidory, kabaczki, ziemniaki,rzepa, szpinak
Rośliny włókniste :
# acarda
# agawa sizalska
# banan manilski
# bawełna
# juka włóknista
# juta biała
# juta kolorowa
Rośliny używki:
Herbata
Kawa
Kakao
Tytoń
1 5 1
2009-10-11T17:15:57+02:00
1.rosliny bulwiaste:
-ziemniak-
-maniok
-batata
2.rośliny oleiste:
-rzepak
-Słonecznik
-oliwki
3. warzywa:
-pomidor
-papryka
-cebula
4. owoce:
-jabłko
-pomarańcza
-śliwka
5. rośliny włokniste:
-bawełna
- len zwyczajny
-konopie siewne
6. rośliny używki:
-tytoń
-konopie siewne


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T17:57:12+02:00
Roslin Bulwiastych-ziemniak topinambur batat maniok jams
Roslin Wlkonistych
acarda
agawa sizalska
banan manilski
bawełna
juka włóknista
juta biała
juta kolorowa
konopie siewne
len zwyczajny

warzyw-marchew pietruszka
owocow-jabółko,gruszka

Roslin Uzywek burak cukrowy
trzcina cukrowa

olesitych-
bawełna
dynia oleista
gorczyca biała (jasna)
gorczyca czarna
kapusta sitowata
2 2 2