Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T20:39:12+01:00
A²+b²=c²
12²+35²=c²
c²=144+1225
c²=1369 /√
c=37

Mnożymy otrzymany wynik przez liczbę stopni
37×12=444

Odpowiedź: Długość poręczy wynosi 444cm.
2010-02-10T20:41:57+01:00
12²+35²=x²
x²=1225+144
x²=1369 √
x=√1369=37
długość całej poręczy:37×12=444cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:46:18+01:00
Użyje twierdzenia Pitagorasa:a²+b²=c²
12cm²+35cm²=c²
144cm+1225cm=1369cm
√1369cm=37cm
37cm×12=444cm
Odp.: Długość poręczy wynosi 444cm.
1 5 1