W czasie przerwy świątecznej Janek chciał odwiedzic ciocie,do której zawsze jeżdzi autobusem .Od domu Janka do przystanku idzie się 10 minut.autobus odjeżdża tylko 2 razy w ciągu godziny :pięć minut po pełnej godzinie i pół godziny póżniej .Janek wyszedł z domu za minutę ósma.?
(a) o której bedzie miał autobus? ile bedzie musiał czekać na niego????

(b) Autobus jedzie 47 minut .od przystanku do domu cioci Janek idzie 4 minuty.O której Janek bedzie na miejscu??

daje naj. punktów za te zadania

3

Odpowiedzi

2010-02-10T20:40:21+01:00
A Janek będzie miał Autobus o 8:35 i bedzie musiał czekać 26 minut

B O 9:26
1 4 1
2010-02-10T20:43:20+01:00
A) autobus 8.35 na przystanek dojdzie 8.09 bedzie czekal na autobus 26 minut ;)

1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:43:31+01:00
A) Na przystanku bd o 8 : 09 a autobus o 8:35 czyli bd na autobus czekał 26 minut
b)U cioci bd o 9:22


Proszę ;) i licze na naj ;)
2 5 2