Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T10:10:35+01:00
Wiesz to zależy do tematyki jaka masz mieć na prezentacji. Ja na swojej maturze miałem ok. 12 stron ( z czego powiedziałem swoimi słowami może 5-6) i to ( 12 str.) było za dużo ( masz ograniczony czas). Są różne tematy, na jeden możesz rozpisać się bardziej a na 2 mniej. Ja miałem czysto literacki z elementami psychologicznymi- Motyw snu w literaturze. Najlepiej zrobić tak, że piszesz prace żeby była gotowa, czytasz sobie ją jakiś czas i później spróbuj powiedzieć ją tak jak na maturze ( z samym planem ramowym). Optymalny czas to ok. 15 minut ( ja miałem czas dopuszczalny pomiędzy 12 a 20 min). Nikt nie zarzuci Ci ze za mało albo za długo. Pamiętaj tez że stres robi swoje i albo się zatniesz albo coś zapomnisz. Musisz na to brać poprawkę.
Pozdrawiam.
3 5 3
2010-03-06T15:37:11+01:00
10 stron. ale zależy od tematyki:)
1 1 1