Odpowiedzi

2010-02-10T20:46:15+01:00
X+2/9+x+1/3=1
x+x= -2/9 + 1/3 + 1
2x = -2/9 + 3/9 + 1
2x = 1 1/9 | :2
x = 10/9 * 1/2
x=5/9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T20:47:00+01:00
X+2/9+x-1/3=1 /*9
9x+2+9x-3=9
18x=10/:18
x=5/9

2x+3/5=2-x/3+x /*15
30x+9=30-5x+15x
20x=21/:20
x=21/20

3x-5/2-5x-1/10=0
-2x=5/2 + 1/10 /*10
-20x=25+1
-20x=26/:(-20)
x=-13/10

x/2=2/5(4-x)-4 /*10
5x=4(4-x)-40
5x=16-4x-40
9x=-24/:9
x=-24/9