Odpowiedzi

2010-02-10T20:49:00+01:00
Zastosowanie przewodników
- linie energetyczne
- wszelkiego rodzaju okablowanie
- uziemienie
zastosowanie izolatorów
- izolowanie kabli
- obudowy odbiorników prądu elektrycznego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:52:15+01:00
A) do wyrobu elementów urządzeń elektrycznych (wtyczki do prądu itp)
b) osłony kabli, albo jak udzielamy pierwszej pomocy osobie porazonej pradem to najpierw trzeba odciac doplyw pradu a jak sie nie da to odsunac jakims izolatorem zródło prądu od tej osoby. xD skomplikowane ale tylko to mi przychodzi do głowy. moze ci się przydarzą te przykłady :) ;)